BA Logo
Categoriën


Informatie


Reparatiedienst
Veelgestelde vragen
 
Veelgestelde vragen


Veelgestelde vragen


Q. Waar kan ik B.A.-producten kopen?

B.A. producten zijn verkrijgbaar via onze exclusieve distributeurs Henry Schein Dental en Arseus Dental. De contactgegevens zijn te vinden op onze startpagina onder het kopje ‘Exclusieve distributeurs’.

^ TOP



Q. Hoe verzend ik mijn instrument?

Gebruik de gele B.A. Repair verzendzak met verzendbuis, die u kunt aanvragen via de link op onze homepage of via telefoonnummer 036 53 58 900 . Het verzendproces wordt gedetailleerd beschreven op de verzendzak. Vergeet u alstublieft niet uw adres en telefoonnummer op te geven en het serienummer van de verzendzak te noteren. Met dit unieke nummer kunnen wij u sneller helpen de zending en reparatie te traceren.

^ TOP



Q. Hoe lang is het garantietermijn van B.A. producten?

De garantietermijnen voor B.A. producten variëren per serie. In het meest recente BA International Productoverzicht vindt u de juiste garantietermijnen bij de producten vermeld staan.

^ TOP



Q. Ik weet niet wat er mis is met mijn instrument. Wat moet ik doen?

U kunt het instrument naar ons opsturen met een verzoek een ??offerte en beschrijving te maken welke problemen er met het instrument zijn. Uiteraard kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen om direct de mogelijkheden te bespreken.

^ TOP



Q. Ik heb nog steeds garantie op het instrument. Wat moet ik doen?

We volgen alle artikelen op volgnummer. Vink het vakje op de verzendzak aan en voeg een kopie van de originele factuur bij.



^ TOP



Aanvraag
Yellow Bag