BA Logo
Categoriën


Informatie


Reparatiedienst
Verzendprocedure
 

Het verzenden van een instrument naar B.A. Repair kan op twee manieren:

1. Verzending per post
Middels de plastic verzendzak en verzendbuis van B.A. Repair kunt u uw instrument aan ons verzenden. Vul de reparatieaanvraag, klantgegevens en de decontaminatieverklaring volledig in en doe het instrument in de plastic verzendbuis en vervolgens in de verzendzak. Sluit deze verzendzak goed af en verstuur deze zonder postzegel naar het antwoordnummer van B.A. Repair.

B.A. Repair is niet aansprakelijk voor het eventuele verlies of beschadiging van de goederen tijdens de verzending via PostNL. De verzendkosten worden doorbelast op de factuur.

2. Verzekerd verzenden met UPS
Maak gebruik van de ophaalservice van UPS. Uw instrument wordt dan verzekerd verzonden en gegarandeerd dezelfde dag opgehaald voor slechts € 4,95, indien voor 14.00 uur melding wordt gemaakt bij UPS. Indien u niet in het bezit bent van een UPS-label, neem dan contact op met onze customer service mederwerkers via telefoonnummer 036 53 58 900. Zij sturen u het label digitaal toe en plannen samen met u een afhaalopdracht in. Wanneer u wel in het bezit bent van een UPS-label, kunt u de afhaalopdracht rechtstreeks met onze customer service regelen via telefoonnumer 036 53 58 900.

Voor het aanvragen van een verzendzak en verzendbuis, vult u onderstaand formulier in:

email address:
Homepage:
URL:
Comment:

*:
*:
*:
*:
*:
:
7 plus 9
Voer het resultaat in a.u.b.
Aanvraag
Yellow Bag